Hoe werkt het?

Een kijk binnen PatientDesk.

Overzicht per patiënt

In PatientDesk krijgt elke patiënt zijn of haar eigen fiche. Met ruimte voor een foto – die automatisch ingelezen wordt uit de elektronische identiteitskaart – en alle achtergrondinformatie die je zelf wil toevoegen. Samen met een lijst van alle consultaties in chronologische volgorde én een overzicht van je mailverkeer met de patiënt, wordt dit systeem ongetwijfeld het hart van je praktijk.

Snel consultaties invoeren

Tijd is kostbaar, dat weten we allemaal. Elke minuut die je bezig bent met je papierwerk, is er bovendien eentje die je niet aan je patiënten kunt besteden. Vertrouw dus op het gebruiksgemak van PatientDesk. In een recordtempo kan je een nieuwe fiche aanmaken of consultatiegegevens toevoegen voor bestaande patiënten. Bovendien kan dat zowel vanop smartphone, tablet als computer.

Handig overzicht

Meten is weten, dat geldt ook voor een zorgpraktijk. In het PatientDesk-dashboard geven we daarom een handig overzicht van het aantal consultaties dat je per dag, week of maand afwerkt. In één oogopslag krijg je zo de groei van de praktijk te zien. Komen er vooral mannen of vrouwen? En welke facturen werden nog niet betaald? Ook dat zijn vragen waarop het dashboard een antwoord geeft!

Slimme communicatie

Als zorgverstrekker weet je graag hoe je patiënt reageerde op zijn of haar behandeling. Via PatientDesk kan je daarom e-mails inplannen, die op vooraf vastgelegde tijdstippen verstuurd worden. Dit komt niet alleen de behandeling ten goede, maar verstevigt ook de relatie met je patiënt.

Nieuwsgierig?

PatientDesk biedt precies wat je nodig hebt: minder papierwerk, meer gebruiksgemak, centraal en online beheer van al je patiëntendossiers. Eerst uitproberen, dan pas beslissen! Vraag een gratis demo aan of lees verder hoe PatientDesk jou kan helpen!