Online praktijkbeheer voor zorgverstrekkers.
PatientDesk geeft je het meest noodzakelijke. Geen toeters en bellen. De applicatie is zo gebruiksvriendelijk mogelijk opgebouwd met ingebouwde zoekfunctie en geen overbodige knoppen of features. Hierdoor blijft onze prijs zeer laag en kunnen we een toptool garanderen.
Eén snelle blik op je patiëntenfiche geeft je meteen alle informatie die je nodig hebt: een chronologisch overzicht van alle consultaties, alle aandachtspunten en achtergrondinfo die je tijdens vorige bezoeken genoteerd hebt, eventuele mails die je met de patiënt uitgewisseld hebt enz.Zo kan je jouw patiënten alle aandacht geven die ze verdienen.
Vergeet complexe programma’s die je meer tijd doen verliezen dan tijd helpen winnen. Wij hielden het bewust eenvoudig: een heldere tool waarin je de informatie over je patiënten en consultaties op een overzichtelijke manier kunt samenbrengen en structureren. En loop je toch ergens vast? Dan helpen we je met veel plezier verder. Ook buiten de kantooruren.
Bij PatientDesk houden we niet van verborgen kosten of addertjes onder het gras. Ons tarief is daarom bijzonder rechtlijnig: voor amper 30 euro per maand excl. btw krijg je het volledige pakket. Inclusief een login voor alle medewerkers in je zorgpraktijk, gratis opleiding en kosteloze support. 360 euro per jaar all-in, zo simpel kan het zijn.
Een zorgverstrekker heeft zelden tijd te veel. PatientDesk is dan ook ontwikkeld om de patiëntendossiers op een snelle en eenvoudige manier te raadplegen en aan te vullen.
PatientDesk geeft je ook een overzicht van het aantal patiënten per maand, de patiëntengroep waartoe ze behoren, niet-betaalde consultaties, … Dit zorgt voor een hogere efficiëntie en meer inzicht in je eigen praktijk.
Een kast of harde schijf vol patiëntenfiches, een agenda voor je afspraken en een mailprogramma voor de communicatie. En waar had je die informatie over die laatste consultaties nu weer opgeslagen? Heb je al eens uitgerekend hoeveel tijd je elke week verliest door alle tools die je naast elkaar gebruikt? Het kan ook anders: sneller, efficiënter, veiliger en vooral … zonder zorgen!
Deze applicatie is ontwikkeld door en voor zorgverstrekkers. Enkel de functies die écht nodig zijn voor het uitoefenen van je job, namen we aan boord. Geen toeters en bellen die het onnodig ingewikkeld maken of de kostprijs doen oplopen. Enkel wat je nodig hebt, meer niet.
Achtergrondinformatie over je patiënt of gegevens over de laatste consultatie? Die vind je voortaan in één muisklik.
Vanuit PatientDesk kan je rechtstreeks mailen naar je patiënt. Moet de mail pas op een later tijdstip vertrekken? Ook dat kan je aangeven.
Een volwaardig basisdossier invoeren voor je patiënt? Dankzij de eID-inleestool die gratis in het pakket zit, lukt dat in amper één minuut!
Onze abonnementen zijn geldig voor de hele zorgpraktijk. Werk je er met verschillende therapeuten samen? Dan werken ze allemaal met éénzelfde login, geen extra kosten!
Sinds de invoering van de GDPR-regelgeving is de privacy van patiënten nog strenger gereglementeerd. Dankzij PatientDesk is ook dat aspect waterdicht geregeld.
Heb je een export nodig van de gegevens die in jouw database zitten? Laat ons weten wat je precies zoekt, en wij zorgen ervoor dat het in orde komt.
Op verplaatsing snel even een patiëntendossier checken op je iPad of smartphone? Dat kan allemaal! PatientDesk werkt namelijk even vlot op alle mogelijke toestellen.
Onze vernieuwde eID-module werkt met alle Belgische elektronische identiteitskaarten (oude, nieuwe, kids-ID, ...) .
Hoeveel consultaties heb ik de voorbije week of maand afgewerkt? Ons dashboard bundelt heel wat interessante inzichten in je praktijk.
Geen schimmige helpdesk in India of eindeloos in de wacht hangen aan de telefoon. Stel je vraag gewoon in de instant messaging tool en je wordt meteen geholpen.
De IT-wereld verandert razendsnel, daar zijn we ons van bewust. Geen nood, PatientDesk evolueert gewoon mee, en jij profiteert zonder extra kosten van elke update.
Wil je weten hoe je collega-zorgverstrekkers efficiënt aan de slag gaan met PatientDesk? Onze gesloten Facebookgroep is perfect voor dat soort kennisuitwisseling.
PatientDesk is gemaakt door en voor zorgverstrekkers. Dat maakt van PatientDesk, een mini-applicatie met maximale impact! De ontwikkelaars zijn zelf zorgverstrekkers met 25 en 15 jaar praktijkervaring.
PatientDesk biedt precies wat je nodig hebt: minder papierwerk, meer gebruiksgemak, centraal en online beheer van al je patiëntendossiers. Eerst uitproberen, dan pas beslissen! Vraag een gratis demo aan of lees verder hoe PatientDesk jou kan helpen!
Documentatie (coming soon)